Politica de retur

📜 Politica de Rambursare și Returnare Produse

 

Vero Mol Caffe Srl (Kafferoma)

Ne angajăm să oferim o experiență de cumpărare de înaltă calitate și o politică de retur transparentă. Vă rugăm să citiți cu atenție termenii și condițiile de mai jos.


 

1. Dreptul la Retragere și Perioada de Retur (30 de Zile)

 

Conform Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 34/2014, consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul la distanță în termen de 14 zile, fără a fi nevoit să justifice decizia.

Din dorința de a vă oferi o încredere sporită, Kafferoma extinde această perioadă la 30 (treizeci) de zile calendaristice de la data la care dumneavoastră sau o terță parte, alta decât transportatorul, ați intrat în posesia fizică a produselor.

 

Condiții de Acceptare a Returului

 

Returul este acceptat doar dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții:

  • Integritatea Ambalajului: Produsul trebuie să fie returnat în ambalajul original, perfect sigilat și nealterat.
  • Starea Produsului: Produsul nu trebuie să prezinte urme de desigilare, uzură, utilizare, manipulare necorespunzătoare sau deteriorare.

Excepție/Notă (Produse Perisabile): Deși legislația (O.U.G. 34/2014, Art. 16, Lit. d) exclude produsele perisabile de la dreptul de retur, acceptăm returul cafelei (produs proaspăt prăjit) strict sub condiția ca ambalajul/punga să fie intact(ă) și să nu fi fost desigilat(ă) sub nicio formă.


 

2. Procedura de Notificare și Expediere

 

 

A. Inițierea Returului

 

Pentru a exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră printr-o declarație neechivocă, trimisă pe adresa de email: info@kafferoma.ro. Notificarea trebuie să includă obligatoriu Numărul Comenzii și Denumirea produselor pe care doriți să le returnați.

 

B. Adresa de Retur și Metoda de Expediere

 

După notificare, produsul/produsele trebuie expediate la adresa noastră în cel mai scurt timp și nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care ne-ați comunicat decizia de retur.

  • Adresa: Vero Mol Caffe Srl, Str. Valea Sebeșului 20, Petrești, jud. Alba, Cod poștal: 515850.
  • Metoda: Expedierea produselor se face doar prin curier rapid (excluzând Poșta Română). Nu se acceptă colete cu ramburs.

 

3. Costul Transportului de Retur și Responsabilitatea Financiară

 

Responsabilitatea financiară pentru transportul produselor returnate diferă în funcție de motivul returului:

 

Situația 1: Retur inițiat de client (Comandă greșită, Răzgândire)

 

În cazul în care returul este inițiat din motive ce țin de decizia consumatorului (ex: clientul a comandat greșit un produs, a ales un gramaj nepotrivit sau a intervenit o răzgândire), costul direct al returnării produselor este suportat integral de către Client.

 

Situația 2: Eroare din Partea Kafferoma (Produs greșit, Deteriorat)

 

În situația în care motivul returului este imputabil companiei noastre (ex: produs greșit expediat, produs deteriorat la livrare sau lipsă de conformitate), Kafferoma va suporta integral costurile de transport pentru ridicarea coletului greșit/deteriorat și înlocuirea acestuia cu produsul corect.


 

4. Rambursarea Sumei Achitate

 

După primirea și inspecția produselor returnate, vom proceda la rambursarea sumei plătite.

 

Condiții de Rambursare

 

  • Rambursarea sumei (echivalentă cu valoarea produselor returnate) se va efectua în termen de maximum 7 zile calendaristice de la data la care am recepționat fizic produsele și am confirmat îndeplinirea condițiilor de retur.
  • Modalitatea de Rambursare: Sumele se returnează exclusiv prin transfer bancar. Clientul are obligația de a furniza un cont bancar valid (IBAN) pentru efectuarea plății.

 

Schimburi de Produse

 

Kafferoma nu practică schimburi de produse prin procesul de retur. Dacă doriți un alt produs, vă rugăm să inițiați returul pentru produsul existent (conform acestei politici) și să plasați o nouă comandă pe site-ul nostru pentru produsul dorit.