Politica de retur
Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform OUG. 34/2014 în cazul în care cumpărătorul este nemulțumit de performanțele sau calitatea produsului, sau dacă constată că produsul nu corespunde cerințelor sale. Produsele se pot returna, IN TERMEN DE 14 ZILE calendaristice de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Pentru produsele achiziționate prin card bancar, banca emitentă poate debloca suma blocată în contul clientului în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.
Produsele care nu sunt conforme specificațiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise în care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform.
Suma inapoiată nu include cheltuielile de transport. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, șocuri sau alte semne de uzură.
Recomandăm returnarea produselor în ambalajul cu care au fost expediate și împreună cu toate documentele (manual de utilizare, garantie), aceasta nefiind o obligativitate – Legea 249/2015, Art. 16, punctul 8.
Costul transportului produselor mai sus menționate revine în responsabilitatea clientului. În cazul în care produsul a fost achiziționat într-o perioadă în care este în vigoare o ofertă de transport gratuit, dacă produsul va fi returnat, se va reține din valoarea acestuia costul de expediere suportat inițial de Vero Mol Caffe Srl. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.
După perioada de 14 zile calendaristice, conform legii produsele nu mai pot fi returnate.
Prin acceptarea termenilor și condițiilor exprimate pe acest site, consumatorul iți dă acordul de a primi în format electronic informațiile menționate la art 6 alin (1) litera a), b), c), h), k) din OUG. 34/2014
Procedura de returnare:
În cazul în care un consumator dorește să returneze un produs, consumatorul realizează pașii urmatori:
1. Contactează Vero Mol Caffe Srl telefonic sau prin email.
2. Trimite produsul/e pe adresa noastră str. Valea Sebesului nr.20, Petresti, jud. Alba fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.
3. Cheltuielile de transport sunt suportate conform legii de către client. În cazul în care expediați coletul cu plata la destinație, vom fi nevoiți să facturăm contravaloarea transportului plus costul kilometrilor adiționali dacă este cazul.
ATENTIE! CHELTUIELILE DE RETUR VOR FI SUPORTATE DE CATRE CLIENT, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul predarii coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat către centrul logistic. NU ACCEPTAM returul prin Poșta Română.
Restituirea banilor se va face conform legii în termen de 14 de zile calendaristice de la data recepționării produsului returnat prin virament într-un cont bancar transmis de dumneavoastră. Contul bancar trebuie să fie înregistrat pe numele persoanei care a efectuat achiziția și nu pe numele altei persoane. Contul bancar trebuie să fie în lei. Întârzierea furnizării datelor despre contul bancar poate duce la întârzierea returnării banilor.
Clienții persoane juridice nu pot face retururi pentru produsele comandate, conform OUG. 34/2014.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor ne puteți contacta la telefon 0755.456.013 în timpul orelor de program sau ne puteți scrie la adresa info@kafferoma.ro