Politică de Retur

Condiții pentru returnarea produselor


Potrivit dispozițiilor OUG 34/2014 privind protecția consumatorului la încheierea și executarea contractelor la distanță : „Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului”.

Dacă alegerea facută te nemulțumește în vreun fel, sau dacă pur și simplu te-ai răzgândit, îți oferim 30 de zile calendaristice (și nu 14 cum prevede legea) din momentul achiziției, pentru a cere înlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de către cumpărator. Acesta nu va plăti transportul în cazul în care primește un produs greșit, iar returul va fi organizat și suportat de catre vânzător (kafferoma.ro).

În cazul în care este vorba despre un simplu retur, vă vom înapoia contravaloarea produsului returnat prin transfer bancar în contul IBAN specificat de dvs. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face în maxim 14 zile calendaristice de când produsul returnat a ajuns la adresa sediului nostru, adică str. Energiei 58 G, 515850 Petrești, jud. Alba.

ATENȚIE : Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete a căror plată de transport a fost efectuată de expeditor (client).

Pentru a cere un retur, va rugăm sa folosiți formularul de contact care poate fi găsit aici.