Întrebări Frecvente
Ce metode de livrare folositi?
Aveti la dispozitie 3 posibilitati:
– curier rapid (Cargus si Fan Curier*)
– Easybox
– prin ridicarea coletului direct din magazinul nostru de prezentare situat in Petresti , str. Valea Sebesului nr.20, jud. Alba.
Cat dureaza pana primesc coletul?
95% din comenzile primite pana la ora 15 sunt predate curierului in aceași zi însemnând că veți primi coletul a doua zi. Pentru comune și sate livrarea poate întârzia cu o zi.
Cat costa transportul coletului?
Toate coletele au un cost fix de 18 lei pe tot teritoriul Romaniei indiferent de greutatea acestora. Daca totalul comenzii dvs. este egal sau mai mare de 150 lei atunci livrarea este oferita gratuit.
Expediati si in alte tari in afara de Romania?
Din pacate in momentul de fata nu facem livrari decat pe teritoriul Romaniei.
Pot sa comand fara sa imi fac cont?
Da. Pe site-ul nostru puteti comanda si fara sa va creeati un cont. Noi recomandam oricum creearea unui cont pentru ca beneficiati de mai multe avantaje ( urmarirea directa a coletului prin awb, descarcarea facturilor, etc )
Pe cine contactez daca intampin probleme?
Daca nu reusiti sa plasati o comanda online, o puteti face si telefonic apelând call center-ul nostru la nr. 0755.456.013, dar dupa o prealabila verificare a stocului.
Pot returna produsele?
Da. Avem o politică de returnare foarte flexibilă. În mod normal, produsele perisabile (cafea, capsule cafea) nu pot fi returnate dacă au fost desfăcute. Noi însă am decis să acordăm clienților noștri posibilitatea returnării acestor produse.
Pot sa anulez sau sa modific o comanda?
Cu siguranta. O puteti face direct din contul dvs. sau in cazul in care nu aveti cont, ne puteti contacta telefonic sau prin e-mail specificand numarul comenzii.
Cum pot urmari coletul?
La finalizarea comenzi veti primi un e-mail cu toate datele printre care si un link care va trimite direct pe pagina de urmarire a coletului.
Daca returnez un colet, cine plateste?
Depinde de situatie. Daca s-a facut o eroare din partea noastra, atunci cheltuielile de transport sunt in sarcina noastra. In restul situatiilor plata livrari este in sarcina clientului final.
Cum pot sa platesc?
Aveti la dispozitie 3 modalitati de plata:
Plata in Ramburs la curier
Plata prin transfer bancar sau depunere de numerar direct in contul nostru : RO13BTRLRONCRT0563906401
Plata cu Card de Credit / Debit prin Stripe (posibilitatea de a folosi si Apple Pay)
Este sigur sa platesc online cu Cardul?
Da, toate platile cu cardul se efectueaza pe site-ul partenerului nostru Stripe și se desfasoara in deplina siguranta datorita zecilor de sisteme de siguranta impotriva fraudelor bancare cum ar fi 3D Secure.
Se percep comisioane pentru plata online?
Nu. Toate platile online sunt lipsite de comisioane.