Întrebări Frecvente

Sunt obligat să-mi creez cont pentru a comanda?

Nu. Pe site-ul nostru poți comanda și fără a te înregistra. Pentru asta am creat o pagină specială unde poți să urmărești comanda în orice moment. Pagina poate fi gasită facând click aici.

Cum comand online?

Online cumperi rapid și în siguranță. Caută produsul sau produsele dorite și adaugă-le în coșul de cumpărături. Aici poți să revezi lista produselor selectate, să actualizezi cantitatea sau să renunți la unul sau toate produsele. Acum tot ce trebuie să faci este să finalizezi comanda. Pe pagina de finalizare comandă trebuie să selectezi detaliile de facturare și de livrare (doar dacă este diferită de adresa de facturare). Apoi trebuie sa alegi o metodă de plată și o metodă de livrare. Înainte de a plasa comanda trebuie sa bifați casuța cu Termenii și Condițiile Noaste. Vă sfătuim să le citiți și să plasați comanda doar dacă sunteți de acord cu ele.

Este sigur să cumpăr de la voi?

Iți garantăm că pe parcursul fiecărui pas la cumpărare, tranzacția ta este 100% sigură. Site-ul nostru este certificat SSL pentru protecția datelor tale. Îți respectăm intimitatea și ne angajăm să o protejăm.

Care este termenul de valabilitate pentru capsule?

Termenul de valabilitate variază in funcție de tipul de capsulă și este inscripționat pe fiecare ambalaj individual. De obicei el variază de la 12 luni până la un maxim de 24 de luni.

Pot modifica sau anula comanda?

Da. Comanda plasată pe site poate fi modificată dar și anulată. Această operațiune poate fi făcută doar dacă statusul comenzi este ‘în prelucrare’. Trebuie să ne contactați telefonic sau să ne lăsați un mesaj pe pagina noastră de contact, menționând numărul comenzii.

Cum pot urmări comanda?

Imediat ce plasezi o comandă, vei primi o confirmare a înregistrării acesteia prin e-mail. Pentru clienții care au plasat o comandă ca oaspete (fără a crea un cont) avem disponibilă pagina specială Urmărește Comanda. Pentru clienții înregistrați, aceste informații pot fi găsite pe pagina Contul Meu.

Care sunt timpi pentru livrare?

Timpul de livrare este de 2-3 zile lucrătoare de la data plasării comenzii.

Cu ce companie de curierat colaborați?

Toate livrările sunt efectuate cu compania de curierat Nemoexpress.

Care sunt costurile de transport?

Prețul de livrare pentru fiecare comandă este de 16 lei. În cazul în care valoarea comenzii este mai mare de 150 lei, transportul este gratuit.

Ce metode de plată acceptați?

Ramburs – plasați comanda și plătiți în momentul primirii coletului, direct la curier.

Transfer bancar – după plasarea comenzii va trebui să faceți plata prin transfer bancar în contul RO91BRDE010SV45660180100 sau depunere de numerar la orice sucursală BRD din țară. Comanda nu va fi expediată până nu vom avea confirmarea transmiterii fondurilor în contul nostru.

Carte de credit/debit – plasați comanda și plătiți cu cardul de credit/debit prin MobilPay 3D Secure.

Produsul pe care îl doresc nu mai este în stoc, ce fac?

Am decis ca pe site-ul nostru să poată fi comandate doar produse care sunt în stoc pentru a nu crea neplăceri cu termenii de livrare. Din fericire, nu se întâmplă foarte des să rămânem fără produse în stoc. Iar atunci când se intamplă ca un produs foarte căutat să nu fie momentan disponibil, facem tot ce ne stă în putință să vi-l punem la dispoziție în cel mai scurt timp.