Întrebări Frecvente

Ce metode de livrare folositi?

Aveti la dispozitie 2 posibilitati: prin curierul rapid Nemoexpress sau prin ridicarea coletului direct de la sediul nostru din Laz (Sasciori), str. Principala 151, jud. Alba.

Cat dureaza pana primesc coletul?

90% din comenzile primite pana la ora 12 sunt predate curierului in aceasi zi. Din momentul predarii coletului, poate sa mai dureze 2 zile lucratoare in functie de orasul selectat. De obicei in orasele mari coletul ajunge a doua zi.

Cat costa transportul coletului?

Toate coletele au un cost fix de 18 lei pe tot teritoriul Romaniei indiferent de greutatea acestora. Daca totalul comenzii dvs. este egal sa mai mare de 150 lei atunci livrarea este oferita gratuit.

Expediati si in alte tari in afara de Romania?

Din pacate in momentul de fata nu facem livrari decat pe teritoriul Romaniei.

Pot sa comand fara sa imi fac cont?

Da. Pe site-ul nostru puteti comanda si fara sa va creeati un cont. Noi recomandam oricum creearea unui cont pentru ca beneficiati de mai multe avantaje.

Pe cine contactez daca intampin probleme?

Daca nu reusiti sa plasati o comanda online, o puteti face si telefonic (0755.456.013), dar dupa o prealabila verificare a stocului.

Pot returna produsele?

Se poate doar in cazul in care nu a-ti inceput confectia ( in cazul cafelei sau capsulelor de cafea). Ele fac parte din categoria produselor perisabile iar legea spune cu nu pot fi returnate dacat daca nu au fost incepute sau desfacute. In cazul produselor care nu expira, returul se efectueaza fara nici o problema si veti fi rambursat in cel mai scurt timp.

Pot sa anulez sau sa modific o comanda?

Cu siguranta. O puteti face direct din contul dvs. sau in cazul in care nu aveti cont, ne puteti contacta telefonic sau prin e-mail specificand numarul comenzii.

Cum pot urmari coletul?

La finalizarea comenzi veti primi un e-mail cu toate datele printre care si un link care va trimite direct pe pagina de urmarire a coletului.

Daca returnez un colet, cine plateste?

Depinde de situatie. Daca s-a facut o eroare din partea noastra, atunci cheltuielile de transport sunt in sarcina noastra. In restul situatiilor plata livrari este in sarcina clientului final.

Cum pot sa platesc?

Aveti la dispozitie 4 modalitati de plata:

Plata in Ramburs la curier

Plata prin transfer bancar sau depunere de numerar direct in contul nostru (RO91BRDE010SV45660180100) BRD Sebes.

Plata prin Paypal care va fi procesata in euro la cursul zilei.

Plata cu Card de Credit / Debit prin MobilPay 3D Secure

Este sigur sa platesc online cu Cardul?

Da, toate platile cu cardul se efectueaza pe site-ul partenerului nostru MobilPay si se desfasoara in deplina siguranta datorita zecilor de sisteme de siguranta impotriva fraudelor bancare cum ar fi 3D Secure.

Se percep comisioane pentru plata online?

Nu. Toate platile online sunt lipsite de comisioane.